3 CX Phone
System, soluția pbx de tip centrală telefonică este prezentă,
mai nou, și pe piața din România, venind în sprijinul companiilor cu
funcționalități ce răspund cu succes nevoilor mediului de business actual și
este disponibilă atât on-premise – atunci când soluția este instalată pe
serverul organizației, cât și în cloud –în cazul în care optați pentru
flexibilitate și gestionare simplificată a resurselor, într-o manieră
securizată.
Lansată în 2006 de către compania de origine
cipriotă 3CX
și folosită în prezent de peste 30.000 de companii din întreaga lume, aceasta
este recunoscută pentru tehnologia inovatoare, caracteristicile avansate și
flexibilitatea de care dispune și cu care vine în sprijinul clienților.
Încă din varianta standard, sistemul de
telefonie 3CX
include o serie de caracteristici de nivel Enterprise. Prin urmare, companiile
nu sunt nevoite să facă investiții suplimentare pentru a beneficia de
funcționalități avansate sau add-on-uri precum: server de fax și mesagerie
vocală integrate, operator automat (auto attendant), paging/intercom, agendă
telefonică centralizată și multe altele.
Printre cele mai importante beneficii ale
sistemului menționez:
• Costuri de achiziție și extindere mult mai
mici decât în cazul unei centrale tradiționale;
• Soluție completă de comunicații unificate,
bazată pe telefonia de tip IP;
• Eficiență operațională sporită;
• Îmbunătățiți gradul de satisfacție al
clienților prin monitorizarea tuturor evenimentelor importante din sistem;
• Beneficiați de avantajul de a utiliza
infrastructura sistemelor IT existente, fără alte investiții;
• Facilitează preluarea unui număr cât mai mare
de apeluri - atât inbound cât și outbound;
• Diminuează rata apelurilor pierdute;
• Permite generarea de rapoarte de activitate în
timp real;
• Sporiți vânzările din companie prin
organizarea și gestionarea campaniilor de telesales;
• Competitivitate ridicată din punct de
vedere al costurilor, stabilității, funcțiilor oferite și scalabilității;
• Adaptarea proceselor de comunicații (politica
de rutare a apelurilor), la fluxurile de activitate ale companiei;
• Creșterea productivității agenților și,
implicit, îmbunătățirea nivelului de satisfacție a clienților;
• Reduce costurilor de telefonie cu pana la
70%;
• Nu necesită cunoștințe tehnice dedicate în
domeniul telecomunicațiilor;
• Videoconferințe web fără costuri suplimentare
mulțumită WebRTC;
De punctat și dintre
capabilitățile funcționale cele mai relevante:
• Ușor de instalat și gestionat prin interfața
de configurare web;
• Posibilitatea de a comunica de oriunde cu
ajutorul aplicațiilor client pentru dispozitive smartphone;
• Reduce costurile lunare de comunicații,
folosind trunchiuri SIP, furnizori de servicii VoIP sau Skype Connect;
• Efectuare și primire de apeluri de la
trunchiuri standard PSTN, folosind gateway-uri sau carduri VoIP;
• Beneficiați de mobilitate sporită ce le
permite angajaților să lucreze chiar și de acasă, folosind o aplicație client;
• Integrare cu sisteme de tip CRM utilizate în
compania dumneavoastră, pentru acces în timp real la informațiile despre
clienți;
• Poate fi folosit pe o rețea ce utilizează
telefoane IP* clasice, trunchiuri SIP;
• Click 2 Call direct de pe website-ul companiei
dvs;
• Nu ratați nici un apel prin opțiunea ca, în
cazul în care clienții dumneavoastră nu mai așteaptă preluarea de către agent
și încheie apelul și să își mențină totuși poziția pe coada de așteptare. Vor
fi automat apelați înapoi când ajung în fruntea cozii.
• Evaluați timpul de așteptare al clienților în
coadă înainte de a fi preluați de către angajații dumneavoastră;
• Îmbunătățiți experiența clienților prin
intermediul facilității oferite de sistem supervizorilor de a controla
apelurile prin opțiunile de ascultare, de ascultare și suport sau prin
posibilitatea de a interveni în apel;
• Creșteți masiv productivitatea angajaților
prin furnizare unor facilității avansate, cum ar fi rapoarte de apelare în timp
real,tabelă cu agenții, timpului de logare al acestora și cozile de apelare;
• Tabele de monitorizare a cozilor și a statisticilor referitoare la acestea în timp real;
• Integrare a modulul Microsoft Exchange 2012
Server Unified Messaging cu 3CX Phone
System pentru Voicemail și IVR, precum și pentru sincronizarea agendei
telefonice;
• Vizualizarea statusurilor de prezență ale
colegilor din alte birouri sau alte sucursale de oriunde din lume;
• Strategii complexe de
monitorizare a cozilor și a fluxului de apeluri:
▪ Round Robin---
Modalitate de a distribui apelurile circular într-un call center prin
care dacă primul apel intrat a fost distribuit la linia 1, următorul la
linia 2, și așa mai departe;
▪ Apelurile cu cea mai
mare durată de așteptare;
▪ Cea mai scurtă sau
cea mai lungă convorbire;
▪ Routarea apelurilor
prioritizată sau întâmplătoare, în funcție de procedurile interne ale
companiei;
▪ Primirea de
notificări instante atunci când apelanții stau în coada de așteptare un timp
mai mare decât cel setat ca și maxim pentru SLA.