05 septembrie 2016

Cum e posibil? Printr-o strategie de vânzări eficientă! Este un aspect vital pentru orice business, întrucât, după cum bine știm, oxigenul oricărei afaceri îl reprezintă fără doar și poate vânzările și, implicit, veniturile încasate din acestea. Toți antreprenorii și toți oamenii de vânzări o știu și încearcă pe cât posibil să facă lucrurile în așa fel încât sa reușească să îmbunătățească acest aspect al business-ului. Știm, de asemenea, că domeniul vânzărilor este unul extrem de dinamic, și că modalitățile performante de a vinde se schimbă continuu.


Modul în care vindeai eficient în urmă cu un an poate astăzi este dintre cele mai ineficiente și nu îți explici de ce vânzările au scăzut. Pentru a-ți menține businessul pe aceeași linie sau chiar să îl dezvolți și mai mult, trebuie să ții pasul cu noile tehnici generatoare de clienți.


Cred că deja ți-ai dat seama că modelul de promovare și de vânzare online câștigă teren în detrimentul celor tradiționale (magazine, panouri publicitare, fluturași, cold calling). Motivele sunt numeroase (de la importanța pe care a căpătat-o internetul și rețelele de socializare în viața oamenilor și până la managementul eficient timpului), nu are rost să le dezbatem, cert este, însă, că  pentru a-ți menține standardele de performanță, ideal ar fi să recurgi la noile metode de promovare.


În acest scop, am creat pentru tine un model de vânzări performant aplicabil în numai 7 zile și care nu necesită investiții din partea ta; am îndrăzni să afirmăm chiar că te poate ajuta să reduci resursele  alocate proceselor de vânzare.

Materialul intitulat generic „Cum să atragi clienți noi pe pilot automat în numai 7 zile te învață să construiești și să lansezi un sistem performant de marketing online cu ajutorul căruia să generezi lead-uri din ce în ce mai multe.

Clic aici pentru a descărca ghidul


Alina Culusi

Tags:

General | Automatizarea Proceselor | Business | Gestionarea afacerii | IT&C | Marketing | Social Media | Vânzări

Adaugă Comentariu

Articole Recente