09 iulie 2015

Știai că îți poți crește vânzările cu Twitter? Tot mai mulți antreprenori își îndreaptă atenția către acest instrument, folosindu-l  ca o modalitate simplă și gratuită de a-și promova business-ul și de a îmbunătăți  traficul de pe site, totul, prin postări. Bineînțeles, sunt și  cei care vor găsi acest procedeu greu de realizat din cauza lipsei de timp, sau vor angaja o companie specializată în social media pentru a se ocupa de acest segment.

Caracteristici care diferențiază Twitter de alte rețele de socializare

  • Limita de caractere, stabilită la doar 140, este o caracteristică ce poate fi privită atât ca un dezavantaj, cât și ca un avantaj. De ce un dezavantaj? Simplu, pentru că limitează posibilitatea utilizatorului de a partaja informația completă. Te ajută, însă,  să prezinți doar informațiile esențiale fără a te abate de la subiect, pentru ca cititorii să nu  își piardă interesul față articolul postat de tine. 


  • Spre deosebire de celelalte rețele sociale, Twitter permite mult mai simplu altor utilizatori să se conecteze cu tine și să vizualizeze ceea ce postezi. Acesta este un lucru bun, din moment ce vrei ca informația pe care o promovezi să ajungă la cât mai mulți oameni și cât mai simplu. Aceștia au instrumentele necesare pentru a evalua postarea și pentru a o partaja și cu alți prieteni/colegi. Aceasta se traduce printr-o mai mare viteza de dispersare a informației și de promovare a companiei. Vă ajută să vă creșteți vânzările și vă asigurați o prezență constată și în mediul online.

De reținut  este că scopul acestui site este unul de promovare prin  social marketing. Din acest motiv, trebuie să îți aloci timp zilnic  pentru a trimite tweet-uri și,  de asemenea, pentru a răspunde comentariilor cititorilor. Realizând acest lucru, vei descoperi că firma, produsele și serviciile promovate de tine capătă notorietate, fapt ce îi va determina pe oameni să te ia in calcul atunci când vor face o achiziție și vor fi în ipostaza de a alege produsul sau firma de la care cumpără din cele existente pe piață.


Cu puțin efort și dedicare, vei vedea că, într-adevăr, îți cresc vânzările cu Twitter, și implicit crește și popularitatea companiei printr-un instrument de promovare simplu de utilizat.

Iulia Moraru

Tags: , , , , ,

Marketing | Social Media | Vânzări

Adaugă Comentariu

Articole Recente