Software Centrală Telefonică-3CX
Software Centrală Telefonică 3CX Phone System
Implementăm sisteme complete de tip Call Center ce răspund nevoilor dvs. de business, disponibile atât on-premise – atunci când soluția este instalată pe serverul organizației, cât si în cloud –în cazul în care optați pentru flexibilitate și gestionare simplificată a resurselor, într-o manieră securizată.
Modernizați-vă rețeaua și sistemele de comunicații cu 3CX Phone System For Windows, centrală telefonică VoIP care funcționează cu telefoane IP standard, trunchiuri SIP si gateway-uri VoIP, pentru a beneficia o soluție PBX complexă și completă. Folosită de peste 30.000 de companii din întreaga lume, aceasta este recunoscută pentru tehnologia inovatoare, caracteristicile avansate si flexibilitatea de care dispune și cu care vine în sprijinul clienților.
Încă din varianta standard, sistemul de telefonie 3CX include o serie de caracteristici de nivel Enterprise. Prin urmare, companiile nu sunt nevoite să facă investiții suplimentare pentru a beneficia de funcționalități avansate sau add-on-uri precum: server de fax și mesagerie vocală integrate, operator automat (auto attendant), paging/intercom, agendă telefonică centralizată și altele.
Modernizați-vă rețeaua și sistemele de comunicații cu 3CX Phone System For Windows, centrală telefonică VoIP care funcționează cu telefoane IP standard, trunchiuri SIP si gateway-uri VoIP, pentru a beneficia o soluție PBX complexă și completă. Folosită de peste 30.000 de companii din întreaga lume, aceasta este recunoscută pentru tehnologia inovatoare, caracteristicile avansate si flexibilitatea de care dispune și cu care vine în sprijinul clienților.
Încă din varianta standard, sistemul de telefonie 3CX include o serie de caracteristici de nivel Enterprise. Prin urmare, companiile nu sunt nevoite să facă investiții suplimentare pentru a beneficia de funcționalități avansate sau add-on-uri precum: server de fax și mesagerie vocală integrate, operator automat (auto attendant), paging/intercom, agendă telefonică centralizată și altele.
Beneficii financiare și operaționale ale sistemului
- Soluție completă de comunicații unificate, bazată pe telefonia de tip IP;
- Costuri de achiziție și extindere mult mai mici decât în cazul unei centrale tradiționale;
- Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților prin monitorizarea tuturor evenimentelor importante din sistem;
- Beneficiați de avantajul de a utiliza infrastructura sistemelor IT existente, fără alte investiții;
- Măriți rata de apelare, atât inbound cât și outbound;
- Permite generarea de rapoarte de activitate în timp real;
- Sporiți vânzările din companie prin organizarea și gestionarea campaniilor de telesales;
- Competitivitate ridicată din punct de vedere al costurilor, stabilității, funcțiilor oferite și scalabilității;
- Adaptarea proceselor de comunicații (politica de rutare a apelurilor), la fluxurile interne ale companiei;
- Creșterea productivității agenților și, implicit, îmbunătățirea nivelului de satisfacție a clienților;
- Reducerea semnificativă a costurilor de telefonie cu până la 70%;
- Identificare rapidă a apelantului, prin integrarea cu CRM;
- Videoconferințe web fără costuri suplimentare mulțumită WebRTC;
- Costuri lunare reduse de comunicații, prin folosirea de trunchiuri SIP, furnizori de servicii VoIP sau Skype Connect;
- Nu necesită cunoștințe tehnice dedicate în domeniul telecomunicațiilor.
Beneficiile Funcționale ale Sistemului:
-
• Ușor de instalat și gestionat prin interfața de configurare web;
• Mobilitate sporită de posibilitatea de a comunica de oriunde cu ajutorul aplicațiilor client pentru dispozitive smartphone;
• Click to Call direct de pe website-ul companiei dvs;
• Nu ratați nici un apel prin opțiunea ca, în cazul în cae clienții dumneavoastră nu mai așteaptă preluarea de către agent și încheie apelul și să își mențină totuși poziția pe coada de așteptare. Vor fi automat apelați înapoi când ajung în fruntea cozii;
• Evaluați timpul de așteptare al clienților în coadă înainte ca angajații dumneavoastră să preia apelul și, de asemenea, numărul de apeluri preluate sau pierdute;
• Îmbunătățiți experiența clienților prin intermediul facilității oferite de sistem supervizorilor de a controla apelurile prin opțiunile de ascultare, de ascultare și suport sau prin posibilitatea de a interveni în apel;
• Strategii complexe de monitorizare și gestionare a cozilor și a fluxului de apeluri, prin posibilitatea routării acestora prioritare sau întâmplătoare:
• Integrare a modulul Microsoft Exchange 2012 Server Unified Messaging cu 3CX Phone System pentru Voicemail și IVR, precum și pentru sincronizarea agendei telefonice;
• Vizualizarea statusurilor de prezență ale colegilor din alte birouri sau alte sucursale de oriunde din lume.
Clienți VOIP Windows și MAC
Beneficiați de apeluri telefonice efectuate cu un singur click prin intermediul aplicațiilor de tip softphone pentru Windows și Mac! Sistemul 3CX integrează aplicații client stabile pentru Mac și Windows, permițându-vă să gestionați cu ușurință toate apelurile telefonice, fie de la birou, utilizând telefonul fix și sistemul de telefonie integrată, fie la distanță, folosind aplicația softphone pentru mobil inclusă.
Marele avantaj al acestora este că, spre deosebire de alte centrale telefonice, aceste apeluri nu implică nici un cost suplimentar. În plus, 3CX Phone System este ușor de instalat și configurat de către administrator, și ușor de utilizat de către angajați.
Avantaje clienți VoIP Windows și Mac:
Marele avantaj al acestora este că, spre deosebire de alte centrale telefonice, aceste apeluri nu implică nici un cost suplimentar. În plus, 3CX Phone System este ușor de instalat și configurat de către administrator, și ușor de utilizat de către angajați.
Avantaje clienți VoIP Windows și Mac:
- Inițierea apelurilor direct de pe calculator;
- Transferarea apelurilor fără alte combinații de taste funcționale;
- Fără costuri suplimentare de licențiere;
- Posibilitatea de a lucra de oriunde;
- Conferințe audio și conferințe web;
- Participanții la conferințe primesc automat un e-mail cu detalii;
- Conferințe web cu 3CX WebMeeting;
- Inițiere apeluri direct din aplicația CRM.
Clienți VOIP Android și IOS
Beneficiați de mobilitate ridicată prin intermediul clienților VoIP 3CX pentru Android și iOS - sistemul de telefonie 3CX include clienți VoIP pentru Android și iPhone, ce permit folosirea extensiilor de oriunde. Prin sistemul de tunneling criptat integrat pentru end-point-uri, soluția 3CX este la momentul actual, una dintre cele mai sigure soluții de acest tip din lume.
Clienții 3CX pentru Android și iOS suportă integral metoda PUSH și permit telefonului să intre în stand-by, conservând bateria. Sistemul 3CX abordează conceptul de număr unic pentru toate device-urile, ceea ce înseamnă că nu mai trebuie să oferiți clienților numărul de telefon mobil.
Avantaje clienți VoIP Android și iOS:
Clienții 3CX pentru Android și iOS suportă integral metoda PUSH și permit telefonului să intre în stand-by, conservând bateria. Sistemul 3CX abordează conceptul de număr unic pentru toate device-urile, ceea ce înseamnă că nu mai trebuie să oferiți clienților numărul de telefon mobil.
Avantaje clienți VoIP Android și iOS:
- Notificările de tip “PUSH” conservă bateria, crescând durata acesteia de viață;
- Tunelul / proxy-ul SIP integrat soluționează orice problemă de firewall, chiar și de la distanță;
- Apeluri securizate și gratuite pe smartphone;
- Setare status utilizator (available, away, out of office) direct de pe telefonul mobil;
- Conceptul de număr unic;
- Vizualizarea statusului celorlalți colegi de oriunde;
- Configurare remote prin e-mail;
- Inițiere apeluri de tip teleconferința într-o manieră facilă;
- Sistem complet integrat și simplu de configurat și utilizat.