De ce CRM?
- Soluţiile de tip Customer Relationship Management (CRM) domină lumea afacerilor în acest moment şi sunt considerate unul dintre cele mai importante propulsoare în dezvoltarea unei companii într-un mediu de business din ce în ce mai competitiv şi mai mobil.
- Microsoft Dynamics CRM este o soluţie completă de management al relaţiei cu clienţii, acoperind cu succes chiar din varianta standard zonele de Vânzări, Marketing şi Suport Clienţi. Sistemul poate fi customizat şi extins prin implementarea şi dezvoltarea de functionalităţi şi module noi care să acopere necesităţile specifice ale beneficiarului.
- Echipa AccelerIT vine în sprijinul dumneavoastră cu o vastă experienţă în consultanţă personalizată şi implementarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM pentru clienţi din cele mai variate tipuri de industrii.
- Sistemul Microsoft Dynamics CRM este integrat nativ cu suita Microsoft Office, iar specialiştii AccelerIT pot realiza integrarea cu orice sistem de tip ERP.
Beneficiile sistemului Microsoft Dynamics CRM
- Este integrat nativ cu suita Microsoft Office;
- Dispuneți de o interfaţă web, uşor de utilizat, similară cu sistemul Microsoft Outlook, facilitând astfel adoptarea rapidă a acestuia în rândul angajaţilor dumneavoastră;
- Obtineţi o coordonare interdepartamentală mai bună prin urmărirea clienţilor potenţiali într-un singur sistem, centralizat;
- Măsuraţi succesul activităţilor de marketing cu ajutorul indicatorilor de performanţă (KPI);
- Automatizaţi şi standardizaţi fluxul de management al relaţiei cu clienţii;
- Utilizaţi procese de afaceri asistate şi dialoguri bazate pe scenarii pentru a oferi servicii rapide şi exacte;
- Optimizaţi activitaţile repetitive ale echipei dumneavoastră de suport utilizând baza de cunoştinţe şi colaborarea interdepartamentală;
- Atribuiţi în mod automat activităţi (taskuri) agenţilor sau echipelor de vânzare;
- Obţineţi calitate şi consecvenţă cu ajutorul fluxurilor de lucru flexibile şi uşor de configurat;
- Utilizaţi rapoartele standard şi realizaţi rapoarte personalizate pe baza datelor introduse în cadrul sistemului, fără asistenţa echipei IT.
CRM - pentru departamentul de vânzări
- Urmăriţi oportunităţile de vânzare pentru a avea o imagine clară asupra datelor financiare şi operaţionale ale companiei dumneavoastră;
- Urmăriţi obiectivele legate de venituri în funcţie de dată, perioade fiscale sau alte criterii predefinite;
- Poziționaţi-vă mai bine în raport cu concurenţa prin monitorizarea facilă a competitorilor;
- Stabiliţi procese consecvente de vânzare la nivel de întreprindere prin intermediul fluxurilor de lucru predefinite;
- Importaţi informaţii esenţiale afacerii dumneavoastră din fişiere csv;
- Transferaţi cu un singur click email-urile şi persoanele de contact în cadrul sistemului Microsoft Dynamics CRM datorită integrării sistemului cu Microsoft Outlook;
- Partajaţi cu uşurinţă liste de prospecţi cu colegii dumneavoastră;
- Creşteţi rata de conversie a lead-urilor în oportunităţi;
- Obţineţi calitate şi consecvenţă cu ajutorul fluxurilor de lucru flexibile şi uşor de configurat;
- Utilizaţi rapoartele standard şi realizaţi rapoarte personalizate pe baza datelor introduse în cadrul sistemului, fără asistenţa echipei IT.
CRM - pentru departamentul de Marketing
- Realizaţi interogări complexe pentru a segmenta clienţii actuali sau potenţiali;
- Creaţi liste de prospecţi şi asociaţi-le campaniilor de marketing;
- Utilizaţi capacităţile integrate de îmbinare a corespondenţei pentru a trimite instantaneu mesaje către grupuri mari de destinatari;
- Măsuraţi succesul activităţilor de marketing cu ajutorul indicatorilor de performanţă;
- Partajaţi cu uşurinţă liste de prospecţi cu colegii;
- Preluaţi şi urmăriţi la nivel centralizat oportunităţile rezultate din campanii;
- Transferaţi cu un singur click emailurile şi persoanele de contact în cadrul sistemului Microsoft Dynamics CRM datorită integrării sistemului cu Microsoft Outlook;
- Importaţi informaţii esenţiale afacerii dumneavoastră din fişiere csv;
- Setaţi alerte pentru evenimentele esenţiale afacerii dumneavoastră;
- Utilizaţi şi realizaţi rapoarte pe baza datelor introduse în cadrul sistemului fără asistenţa echipei IT;
CRM - pentru departamentul de Suport Clienți
- Reacţionaţi mai rapid la incidentele generate în cadrul sistemului din diverse surse (site web, email, telefon), cu ajutorul accesului la date complexe despre client, istoric de comunicare cu acesta, precum şi baza de cunoştinţe (Knowledge Base);
- Programaţi incidentele şi resursele pentru a furniza clienţilor dumneavoastră servicii eficiente;
- Măsuraţi eficienţa departamentului de suport cu ajutorul indicatorilor de performanţă (KPI);
- Beneficiaţi de automatizarea activitaţii de suport prin implementarea unor procese automate de o complexitate ridicată;
- Setaţi alerte pentru evenimentele esenţiale afacerii dumneavoastră;
- Inregistraţi în sistem incidentele primite prin email cu un singur click datorită integrării sistemului cu Microsoft Outlook;
- Setaţi alerte pentru evenimentele esenţiale afacerii dumneavoastră;
- Obţineţi calitate şi consecvenţă cu ajutorul fluxurilor de lucru flexibile şi uşor de configurat;
- Utilizaţi rapoartele standard şi realizaţi rapoarte personalizate pe baza datelor introduse în cadrul sistemului, fără asistenţa echipei IT.